ورزش را براي درمان افسردگي تجويز كنيد

he226

 

كمتر از نيم ساعت ورزش پرتحرك در طول روز مي‌تواند به درمان افسردگي كمك كند.

ورزش و تحرك بدني، استرس و پرخاشگري را كاهش داده و احساس سلامت جسمي را تقويت مي‌كند.

فعاليت بدني بايد به طور گسترده بعنوان يك بخش مهم از پروسه درمان براي بهبود افسردگي و حتي اختلالات اضطرابي براي بيماران تجويز شود.

ورزش درماني را مي‌توان به جاي درمان با مكمل‌هاي دارويي تجويز كرد و نتيجه مطلوب‌تري گرفت.

ورزش بويژه روي سيستم‌هاي انتقال دهنده‌هاي عصبي در مغز مي‌تواند، تاثير مشابه داروهاي ضد افسردگي را داشته باشد و به بيماران كمك كند كه دوباره رفتارهاي مثبت خود را احيا كنند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *